Буде напередодні виборів запропоновано народу традиційний «пряник» у вигляді підвищення мінімальної зарплати та надбавок до пенсій, а також на чому будуватимуть свої виборчі кампанії політичні сили, розповів Володимир Фесенко, голова Центру прикладних політичних досліджень «Пента», політолог, передає Рoliteka.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«У нас в цьому і наступному роках пік виплат за зовнішніми боргами. Ситуація і так м'яко кажучи, не найкраща. Вона не кризова – немає падіння економіки, але вихід із кризи на рівні всього 2-3%. Через зовнішні борги немає можливості суттєво підвищити зарплати і пенсії. Плани такі були – ми чули заяви з приводу підвищення мінімалки і середньої зарплати.
Зниження податків дає ефект за декілька років. Більше того, коли в рамках дерегуляції відбулося деяке послаблення, наші підприємці пустили «вільні» гроші зовсім не туди. Не на інвестиції у власний бізнес, не на підвищення зарплат – про це думають взагалі в останню чергу, тому який сенс знижувати податки? Гроші пустили на своє особисте споживання. У нас суттєво зросли закупівлі іномарок.
Кожен кандидат будуватиме кампанію виходячи з особливостей свого електорату. Найбільша інтрига – на чому будувати кампанію чинного президента. З іншими більш-менш зрозуміло.
Бачимо обрис кампанії Тимошенко від форуму до форуму, зі спробами конституційних змін. І жорстка критика соціально-економічної політики уряду. Природно, що ті, хто в опозиції, будуть використовувати опозиційну риторику.
Що стосується опозиції з російськомовним електоратом зі сходу і півдня України, вони будуть критикувати владу з м'яко «антимайданних» позицій. Певна агресія буде, але керована. Ключовою стане тема миру. І – прихована проросійськість», — поділився Володимир Фесенко у розмові з Андрієм Єременко в програмі «Интервизор».