Кожен, хто хоча б раз побував за кордоном, побачив разючу різницю у якості доріг. Втім Україна не безперспективна у цьому напрямку держава і за цілком конкретні терміни використання нових технологій наші водії зможуть їздити спокійно і з комфортном.

Принаймні такої позиції дотримується нардеп Сергій Тарута.

За словами політика, якісний матеріал та техніка – запорука того, що шляхи будуть служити власникам машин не менше 20 років. Так само, як у Німеччині:

"У 1987 році я поїхав на Лейпцизький ярмарок. Я їхав по дорозі, яку побудували ще до війни, але при цьому якість її була дуже хорошою. Тому хороша дорога може стояти і 20, і 30 років. Щоб була хороша дорога, необхідно повністю забезпечити всю відповідну технологію. До речі, нам її треба переглянути, тому що для капітального будівництва у нас не застосовується сітка (армована). Зараз є синтетична сітка. Кубовидна, мита, обов'язково. А тепер ми говоримо, що у нас 160 тисяч кілометрів, а ми плануємо відремонтувати тільки 2 тисячі, і гроші на це не виділено", - зазначив депутат.

До слова, зараз для повноцінного відновлення доріг знадобиться від 100 до 150 мільярдів гривень, але без економічного прогресу це неможливо:

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Показати ще

"Необхідний економічний ріст, і не 1,5%, а мінімум 10% -15%, як ми це описували в Доктрині. І необхідна серйозна кампанія, інвестиційний клімат. Своїми грошима ми не обійдемося. Я бачив, як це працює в Польщі. Зростання економіки дає більше поповнення коштів, починає розвиватися промисловість, більше перевозять товарів, значить більше дорожній збір. І Євросоюз давав гроші. І у нас є можливість на це розраховувати! Наша країна має колосальний інвестиційний, привабливий клімат".

На думку Тарути, слід скористатися досвідом Угорщини, яка вже інвестувала у будівництво шляхів до 30 мільярдів євро і одразу збільшила кількість робочих місць та почала поповнювати податками державну скарбницю.

Як повідомляв портал "Знай.ua", на капітальний ремонт доріг в Україні виділили додаткові бюджетні кошти.