Кожен, хто хоча б раз побував за кордоном, побачив разючу різницю у якості доріг. Втім Україна не безперспективна у цьому напрямку держава і за цілком конкретні терміни використання нових технологій наші водії зможуть їздити спокійно і з комфортном.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПринаймні такої позиції дотримується нардеп Сергій Тарута.
За словами політика, якісний матеріал та техніка – запорука того, що шляхи будуть служити власникам машин не менше 20 років. Так само, як у Німеччині:
"У 1987 році я поїхав на Лейпцизький ярмарок. Я їхав по дорозі, яку побудували ще до війни, але при цьому якість її була дуже хорошою. Тому хороша дорога може стояти і 20, і 30 років. Щоб була хороша дорога, необхідно повністю забезпечити всю відповідну технологію. До речі, нам її треба переглянути, тому що для капітального будівництва у нас не застосовується сітка (армована). Зараз є синтетична сітка. Кубовидна, мита, обов'язково. А тепер ми говоримо, що у нас 160 тисяч кілометрів, а ми плануємо відремонтувати тільки 2 тисячі, і гроші на це не виділено", - зазначив депутат.
До слова, зараз для повноцінного відновлення доріг знадобиться від 100 до 150 мільярдів гривень, але без економічного прогресу це неможливо:
"Необхідний економічний ріст, і не 1,5%, а мінімум 10% -15%, як ми це описували в Доктрині. І необхідна серйозна кампанія, інвестиційний клімат. Своїми грошима ми не обійдемося. Я бачив, як це працює в Польщі. Зростання економіки дає більше поповнення коштів, починає розвиватися промисловість, більше перевозять товарів, значить більше дорожній збір. І Євросоюз давав гроші. І у нас є можливість на це розраховувати! Наша країна має колосальний інвестиційний, привабливий клімат".
На думку Тарути, слід скористатися досвідом Угорщини, яка вже інвестувала у будівництво шляхів до 30 мільярдів євро і одразу збільшила кількість робочих місць та почала поповнювати податками державну скарбницю.
Як повідомляв портал "Знай.ua", на капітальний ремонт доріг в Україні виділили додаткові бюджетні кошти.