США можуть приєднатися до нормандського формату в разі, якщо будуть впевнені в його успішності та ефективності. Про це в ефірі телеканалу «112 Україна» заявив народний депутат, лідер партії «ОСНОВА» Сергій Тарута.

«Нормандський формат потрібно посилювати. У США це розуміють. Але при цьому Трамп приєднається до Нормандського формату, тільки якщо буде впевнений в успішності та ефективності цього формату. Тому спочатку Трамп проведе консультації з Путіним і з Порошенком, зрозуміє, наскільки в цій ситуації можливі компроміси, погодить свою позицію з конгресменами і сенаторами, і тільки тоді остаточно прийме рішення », - зазначив Сергій Тарута.

На його думку, в США все більше тих політиків, які розуміють реальність загроз Росії і важливість надання допомоги Україні в її боротьбі проти агресії РФ. І саме інститути влади в США, які дають можливість приймати правильні державні рішення незалежно від особистої думки Президента, забезпечують здорову позицію США в російсько-українському питанні.

До того ж, вважає народний депутат, американські інститути влади в питанні збереження і посилення санкцій проти Росії дають Україні відмінний приклад того, як навіть при президенті з авторитарними замашками країна може зберігати баланс і приймати правильні рішення.

Нагадаємо, 13 червня американські сенатори досягли згоди з приводу законопроекту, який передбачає посилення санкцій відносно Росії, включаючи положення, згідно з яким Білому дому необхідно буде представляти на розгляд Конгресу рішення про ослаблення, призупинення або скасування раніше введених санкцій.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

В результаті посилення, санкції проти Росії будуть тепер поширюватися ще й на гірничодобувну, металургійну промисловість, залізничний та морський транспорт.