У мережі активно обговорюють ініціативу "Укртатнафти" обмежити імпорт палива в Україну, і розподіляти ринок за квотами і талонами.

"Схоже, що у нас намічається чергове підвищення цін на автозаправках зі зниженням якості. Ви ж в курсі, що ціни на бензин і ДТ в Україні дуже низькі? Не знали? Але в даному випадку підвищення може відбутися не через стрибок світових цін на нафту, не через падіння гривні, а через майбутню монополізацію ринку нафтопродуктів", - написав у своєму Facebook популярний блогер Сергій Наумович.

https://www.facebook.com/sergonaumovich

Також ситуацію прокоментувала блогер Олена Монова.

https://www.facebook.com/monovaolena/posts/1916213815078703

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

"Укртатнафта" виступила з ініціативою провести спеціальне розслідування у зв'язку з "критичним зростанням імпорту нафтопродуктів" на українському ринку. Навіщо? А щоб ввести квоти на імпорт нафтопродуктів в Україну. Мало того, ці самі квоти «Укртатнафта» вимагає ввести не тільки за результатами розслідування, а й на весь час його проведення.

Лобісти пихтять і намагаються, і вже найближчим часом, це питання буде впритул розглядатися Кабміном і Гройсманом. І глава Кабміну цілком може введення квот прийняти. Або не прийняти, якщо стоп-кран спрацює в потрібний момент, чого ми йому бажаємо", - написала вона.

Своє обурення висловила і відомий блогер Катерина Золотарьова.

https://www.facebook.com/zolotobinodovna?hc_ref=ARQ-e7UE8p8TCmXof4EJ2AgJwnsdqQWnJkaKMVVEogeZsFuTCrZLgAYm01754Zqj4dU&fref=nf

"Ось є Укртатнафта, 56% якої по суті належить саме пану Коломойському. Ну і відповідно вимагає тепер, значить, введення квот, за якими може отримати від 40 до 70% українського ринку. А на додачу ще й мит, ну куди ж без них) тобто відчуваєте, так? Так їсти хочеться, що аж переночувати ніде! Знову, блін, на ті ж граблі. Знову, блін, під псевдо патріотизмом і за лекалом шкідливого "Купуй українське" будемо народ як лохів доїти", - написала вона.

Судячи по тисячах коментарів під постами, людям все одно, хто буде поставляти їм паливо, і чия компанія отримає більше ринку. Головними факторами обурення стали очікуване сильне зростання цін на паливо, і подальша за ним інфляція.

Нагадаємо, ПАТ "Укртатнафта", яку пов'язують з компаніями Ігоря Коломойського, просить в уряду провести спецрозслідування імпорту палива в Україну, і ввести квоти з жорсткими обмеженнями. Підприємство аргументує інтересами українських переробників нафти. Але всі інші учасники ринку, - виробники, імпортери. Споживачі, включаючи державну "Укргазвидобування", яка успішно розвивається, висловилися проти відкату ринку до методів радянського планування. А великі споживачі, - металурги, транспортники, аграрії та інші - вже відкрито заявляють про десятки мільярдів гривень прийдешніх збитків, які будуть покриті зростанням цін вже влітку і восени цього року. Це і стало головною причиною зростання збурень: серйозне подорожчання палива торкнеться кожного автомобіліста, а решта відчують принади інфляції в ціні продуктів харчування і всього іншого, що залежить від транспорту.