У вівторок вранці, 27 лютого, Верховна Рада України внесла зміни в законопроект "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів".

Таким чином, народні депутати спростили ввезення та реєстрацію імпортних автомобілів. Про це пише Економічна правда.

Варто відзначити, що "за" прийняття законопроекту №5470-д проголосувало 235 депутатів.

Так, згідно з нововведеннями, у ст. 2 Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів" слова "пропуск на митну територію України" замінено словами "митне оформлення".

Це означає, що тепер буде скасовано необхідність мати відповідний сертифікат підтвердження відповідності екологічним стандартам, який раніше необхідно було пред'являти при ввезенні автомобіля в країну і при державній реєстрації.

Популярні новини зараз

Новий фільм "Володар перснів" готує несподіваний поворот: стало відомо головний сюжет

Помер геніальний актор і сценарист Жан-П'єр Бакрі: "Онкологія не пощадила

Потап дістав свій довгий і рожевий перед Каменських в бікіні: "Щоб його розважали"

Арсен Мірзоян показав свою улюблену красуню, і це не дружина: "Мрій!"

Показати ще

При цьому з'ясувалося, що даний сертифікат все одно потрібно буде надати до внутрішньої митниці при митному оформленні автомобіля.

Чи адаптують молдавський досвід розмитнення автомобілів в Україні

Дивіться на офіційному сайті Верховної Ради закон "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів".

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.uа" повідомляв про те, що зовсім недавно, 4 лютого, власники автомобілів на так званих "евробляхах", організували акцію протесту в центрі Києва. Адже вже кілька років їх питання ніяк не вирішується. Учасники акції вимагали зробити доступним розмитнення авто для всіх українців і скасувати стандарти Євро-5.

За даними аналітиків порталу "Слово і Діло" тільки за минулий рік наша країна втратила 18,5 млрд гривень несплачених за "евробляхи" податків. А штрафи, які були отримані за прострочені ввізні авто, ніяк не можуть компенсувати ці втрати. За даними ГФС вони складають 166 млн гривень.