Після висунення вимог від МВФ та низки іноземних партнерів в Україні почали поступово намагатися подолати корупцію. Але якщо хабарництво та незаконне збагачення зникає в одному напрямку, то практично одразу спливає в іншому.

Політичні оглядачі з The New York Times дослідили, що головною проблемою держави більше не можна назвати газову галузь: за чотири роки конфлікту на Донбасі вектор змінився у військовому напрямку.

Справді, вдалося досягти певного прогресу в реорганізації енергетичної компанії "Нафтогаз України", зокрема нарешті скоротити залежність від російського монополіста "Газпрому". Зменшилася кількість угод, і відповідно – показники корупції.

Але експертів більше непокоять незаконні контракти на військові витрати, захищені від перевірки грифом "Таємно", мова не лише про справу "рюкзаків Авакова". Фінансова підтримка оборони за документами збільшилася з 2,5% валового внутрішнього продукту до більш ніж 5% або 6 мільярдів доларів.

Популярні новини зараз

Потап ошелешив зізнанням про розставання: "Почали знімати рожеві окуляри"

Українка дійшла до Зеленського через 1 бал із ЗНО: "Моя донька не проходить!"

Щороку по 45 хвилин: Мінінфрастуктури повертає техогляд, українським водіям радять приготуватися

Таїсія Повалій повернулася з Росії до України і поділилася враженнями: "Ми тут подихаємо"

Показати ще

Ці чималі суми проходять через руки чиновників та бізнесменів, а далеко не кожен може похизуватися бездоганною репутацією. Користуючись службовим становищем, вони всіма методами намагаються увірвати свій ласий шматок.

Символізує корупцію скандально відомі вілли на іспанському узбережжі, які приписують секретарю РНБО Олегу Гладковському та першому заступнику парламентської фракції БПП Ігорю Кононенку.

Спільно у них немало: всі були бізнесменами до отримання офіційних посад, та й не завжди вказують у декларації майно у повному обсязі. Особливо приховують нерухомість. Закупівлі державного рівня теж поки що далекі від "прозорості": наприклад, з півсотні фронтових машин "Богдан-2251" 25 довелося повертати на завод, або ремонтувати. Але ж санітарні автомобілі так необхідні на передовій і повинні витримувати найбільші навантаження.

Згодом у Міноборони запевнили: всі несправності усунуть найближчим часом, для цього зібрали навіть спеціальну комісію.

Цікаво, що розробляють їх у корпорації "Богдан Моторс" і вартість одного складає $32 тисяч. Кінцевий власник - перший заступник секретаря РНБО Олег Гладковський, який відповідає за оборонно-промисловий комплекс.

Дивіться: камуфльовані закупівлі та корупція в українській оборонці

Як повідомляв портал "Знай.ua", українських воїнів таємно записують у небіжчики.