Українська приватна компанія з виготовлення військової техніки "Укрінмаш" займається розробкою нової бойової машини піхоти "Кевлар-Е" на базі шасі 122–мм російської самохідної гаубиці 2С1 "Гвоздика".
Замість 122-мм гармати буде зроблена надбудова для збільшення висоти десантного відділення та встановлено бойовий модуль "Штурм" з 30-мм автоматичною гарматою.

Екіпаж бойової машини складе 3 людини: командир машини, навідник, механік-водій. Також БМП може брати на борт до 6 чоловік десанту. Машина буде здатна розвивати швидкість до 70 км/год, а у воді – до 5 км/год.



Інформаційний портал "Знай.uа" нагадує про преценденти з фірмою з виготовлення військової бойової техніки Пашинського.

Популярні новини зараз
Вода, газ, світло та навіть вивіз сміття: українцям дозволили заощадити на комуналці 50% Борги перед ТЦК: яке майно заберуть в ухилянтів "Ощадбанк" попередив клієнтів: хто втратить доступ до своїх рахунків Правила служби в ТЦК змінюють: хто тепер виписуватиме повістки
Показати ще

Фірма головних осіб коррупційних угод в оборонній сфері спеціалізувалася на виготовленні тар з пластмаси та оптової торгівлі нею, але в червні 2015 змінила профіль і зайнялася бронетехнікою. При цьому назва компанії було змінено на «Українська бронетехніка».
Статутний капітал фірми становив 11 800 грн., загальна кількість працівників – 30 осіб.

Власником фірми став Юрій Стасько, а директором був призначений Олександр Кузьма. Вони вже перетиналися між собою в медичному бізнесі, як співвласників компанії «Глобалмед», який працював на ринку фармацевтичних виробів. Обидва є керівниками лише номінально, за фактом же є керівником Микола Кузьма (дядько А. Кузьми).
Тим часом, «Варта» знову отримала вкрай негативну технічну оцінку, але вже в травні 2017 р. замовлені 40 машин були здані Національної гвардії.

Оскільки за місяць усунути виявлені під час дослідної експлуатації недоліки не представлялося можливим (особливо якщо пам'ятати, що 2 з них взагалі не можна видалити без заміни базового шасі), всі машини були здані з тими ж технічними недоліками, що мала машина, що проходила дослідну експлуатацію. В реальності отримані машини були непридатні до експлуатації в поточному своєму вигляді і вимагали довгої та кропіткої доопрацювання, тобто вважати цей контракт виконаним можна тільки умовно.