Днями на східному узбережжі Антарктиди китайськими вченими було знайдено кілька сотень мумій пінгвінів, які були "поховані" під древніми снігами.

Про це розповів Korrespondent з посиланням на Journal of Geophysical Research.

Антарктида

У джерелі також передається, що сотні муміфікованих пінгвінів були виявлені фахівцями з китайського Університету науки і технологій на півострові Лонг.

Під час експедиції вчені натрапили на покинуті колонії пінгвінів Аделі (це найпоширеніший вид). На тому ж самому місці і були виявлені останки пернатих, які, на думку фахівців, загинули близько 750 років тому.

Українці почнуть отримувати сонячні панелі: кому пощастить не боятися відключень Daewoo Lanos "Next-Gen": нова версія народного автомобіля закохує в себе з першого погляду Тариф 7,96 грн/куб діятиме не для всіх: кому доведеться платити більше Є чим пишатися: який вигляд має перший український позашляховик, який плутають з іномаркою

Антарктида

На даний момент вчені з'ясовують точну причину масової загибелі птахів, однак поки що вони вважають, що пінгвіни масово вимерли через кліматичні зміни.

Антарктида

Таким чином, смерть птахів могли спровокувати велика кількість літніх опадів і танення снігів, які викликали у пінгвінів гіпотермію (переохолодження).

До слова, зміни клімату мали більший вплив на зникнення найближчих родичів Homo sapiens, неандертальців, ніж вважалося раніше. Про це йдеться в дослідженні, опублікованому 27 серпня в науковому журналі PNAS.

Неандертальці мешкали в Євразії протягом приблизно 350 тис. років, однак вимерли приблизно 40 тис. років тому, під час останнього льодовикового періоду. Після них в Європі розселилися предки сучасних людей. Група дослідників, які вивчають сталагміти в Румунії, знайшла доказ, що перед зникненням неандертальців в Європі був період холодного і сухого клімату, що призвело до проблем з продовольством.

печера неандертальців

Сталагміти містять кільця, схожі на деревні, які можуть дати уявлення про зміни клімату. Співавтор дослідження і старший викладач Університету Нортумбрії доктор Василя Ерсек розповів телеканалу Fox News, що вчені розглядали серед причин зникнення неандертальців клімат і появу сучасних людей.

"Наше дослідження показує, що зміна клімату, можливо, зіграло важливу роль у зникненні неандертальців", – зазначив він.

печера неандертальців

Доктор Ерсек і його команда вивчили сталагміти в печерах і з'ясували, що в більш холодні періоди часу спостерігається майже повна відсутність археологічних артефактів. Хоча неандертальці навчилися використовувати вогонь, вони не використовували в своєму раціоні рибу і рослини, що обмежувало їх джерела їжі. У зв'язку з холодами тварин, якими харчувалися неандертальці, в Європі стало менше. За словами вченого, коли до Європи прийшло потепління, неандертальці вже були приречені.

печера неандертальців

"Їх менша популяція не могла розширюватися, оскільки їх середовище проживання також було зайняте сучасними людьми", – підсумував він.

Нагадаємо, цікава знахідка була виявлена палеонтологами у Китаї. На думку вчених, знайдені види повноцінно доповнюють картину еволюції динозаврів.

Як повідомляв Znaj.ua, співробітники аерокосмічного агентства показали непізнаний літаючий об'єкт біля шостої планети від Сонця, зафіксований за допомогою космічного зонда.

Також Znaj.ua писав про те, що у середу, 5 вересня, з'ясувалося, що біля Антарктиди від шельфового льодовика Ларсена відколовся гігантський айсберг А-68. Увагу вчених привернули не стільки величезні розміри брили, розміром з половину Ямайки, скільки його дивну поведінку.