В Італії під час розкопок археологи виявили останки зачарованого дитини, в роті якого знаходився камінь.

Про це повідомляють російські ЗМІ.

Експерти, вивчивши захоронення зазначили, що на момент смерті дитині було всього 10 років. Її останки вчені відносять до приблизно V століття нашої ери. Проте найбільше дослідників здивувала деталь, яка може говорити, що перед самою смертю дитину зачарували, адже у роті черепа знаходився камінь Крім того після детальнішого вивчення кісток вчені з'ясували, що дитина хворіла на малярію.

Найімовірніше у той час населення атакувала епідемія небезпечної хвороби і жителі вірили, шо поклавши камінь у рот дитини вони закриють "портал" для злих сил. Вони також розповіли, що у той час на цьому місті знаходився цвинтар для дітей, які померли від малярії.

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору

Разом з тим варто відзначити, що за кілька десятиліть розкопок в грязьовому вулкані Синя Балка на Таманському півострові палеонтологам вдалося виявити кісткові залишки не менше 120 великих тварин, таких як слони і стародавні носороги — эласмотерії.

Так відомо, що розкопки стародавнього пам'ятника Синя Балка в Краснодарському краї ведуться вже не одне десятиліття, останні 10 років там працюють вчені Південного наукового центру РАН, Азовського музею-заповідника, а також археологи і палеонтологи з Москви і Санкт-Петербурга.

"Нещодавно були узагальнені результати: на території даного берегового схилу за весь час розкопок були виявлені кісткові рештки не менше 85 особин і не менше 36 особин эласмотеріїв, які загинули за відносно короткий період часу", - сказав співрозмовник агентства.

На думку дослідників, унікальне по насиченості матеріалом місце сформувалося в районі кальдери грязьового вулкана, куди товстошкірі приходили для прийняття грязьових ванн і водопою. Як зазначили вчені, частина з них загинула, грузнучи в болоті або від отруйних викидів вулкана.

"Крім того, у цьому році ми також виявили там кісточку шаблезубої кішки, що підтверджує припущення про загибель окремих гігантів від іклів цих хижаків", - зазначив Тітов.

Також крім залишків тварин, на території пам'ятки археологи виявили примітивні кам'яні знаряддя праці найдавнішої людини.

Нагадаємо, розкрита таємниця монстрів з океанських глибин, нові фото і відео чудовиськ.

Як повідомляв "Знай.ua", вчені знайшли джерело незвичайної патології.

Також "Знай.ua" писав, що вчені назвали тварин, які розмножуються без інтиму.

Археологи у Чернігові відшукали давній семиярусний цвинтар