Вчені виявили на Місяці найдавніший камінь Землі. Відзначається, що він потрапив на супутник через падіння астероїду.

Про це повідомляють ЗМІ.

Наразі вже відомо, що дослідники виявили зразки ґрунту з Місяця, який зібрали космонавти з місії "Аполлон-14" ще в 1971 році, проте у ході досліджень з'ясувалось, що відібрані зразки містять кварц, польовий шпат і циркон, які могли сформуватися тільки в окисленої середовищі при температурах, як на Землі.

Крім того вчені зазначили, що вік зразків сягає понад 4 млрд.

Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок

Також було висунуто припущення, яким саме чином зразки потрапили на поверхню Місяця. Відповідно до офіційної версії кілька століть назад на Землю впав астероїд, що спричинило розкіл частини породи, що потрапила у космос.

Оскільки на той момент відстань між Землею і Місяцем було в три рази менше, частинки грунту осіли на поверхні супутника.

Разом з тим варто відзначити, що космічний апарат New Horizons наблизився до астероїда MU69, або Ultima Thule, і зробив детальний фото. MU69 — самий далекий від Сонця об'єкт, відвіданий людським зондом, а тому зображення з небесним тілом можна вважати знімками з краю світу.

Однак, в мережі знімок набрав популярність не завдяки своїй науковій важливості для людства. Сам астероїд чимось нагадує людину.

New Horizons — автоматична міжпланетна станція, космічний апарат NASA, якому вдалося першим в історії людства наблизитися до Плутона.

Сьогодні MU69 — самий далекий від Сонця об'єкт, відвіданий земним зондом. Від Землі астероїд віддалений на 6,4 мільярда кілометрів, проте це не завадило New Horizons не тільки дістатися до небесного тіла, але і зробити його фотографії.

До речі, зонд вирушив у 2006 році, і долетів лише у 2018. Вчені отримали фото аж у грудні 2018 року. Через майже місяць, 1 січня 2019 року, настав час для нових подробиць. NASA отримало нові фотографії астероїда і нарешті дізналася його точну форму. На диво, виглядає космічне тіло дуже незвично, навіть як для астероїда.

Однак найуважніші користувачі помітили, що MU69 нагадує їм дещо людиноподібна (і дуже сумне).

Нагадаємо, прямо під час затемнення в Місяць врізався метеорит.

Як повідомляв "Знай.ua", вчені помітили величезний метеорит під час "кривавого Місяця".

Також "Знай.ua" писав, що NASA сфотографувало унікальне явище на Юпітері.

Загадки планети Земля. Чудеса природи. Документальний фільм.