Команда дослідників під керівництвом вчених з Ратгерського університету виявила два гена, які сприяють розвитку мікробної стійкості до антибактеріальних засобів, що містять мідь.

Про це повідомляє EurekAlert.

Наразі вже відомо, що ДНР була виведена із декількох штамах золотистого стафілокова, який за певних обставив може викликати смертельні інфекції.

Відомо, що розробка вчених може кодувати білки, які знешкоджують мідь, яка у свою чергу використовується у боротьбі з бактеріальними інфекціями, що насилу піддаються лікуванню.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців

Гени розташовуються усередині транспозони - мобільних генетичних елементів, здатних переміщатися і розмножуватися усередині генома. Оскільки бактерії здатні до горизонтального переносу генів, то все більше штамів отримують ДНК, що сприяє лікарської стійкості.

Разом з тим варто відзначити, що учені відкрили феномен, який назвали синдромом легкої поведінки, та дали йому пояснення.

Як довели вчені, цей синдром притаманний жінкам, у яких статеве дозрівання відбулося пізніше, ніж у однолітків.

Пізній пубертатний період, як наголошують вчені, може бути як наслідком індивідуальних особливостей розвитку жіночого організму, так і впливу виховання та життя в соціумі.

Більшість жінок, які розвивалися пізніше, ніж їхні однолітки, розповіли про свою розпусну поведінку. Жінки зізналися у цьому самі.

Статевий розвиток у дівчат вважається пізнім, якщо перша менструація не відбулась до 15 років. Дуже багато факторів можуть впливати на це явище: спадковість, гормональні порушення, патологія розвитку органів репродуктивної системи, стрес, дієти.

Крім того варто відзначити, що дослідники з Університету Ватерлоо розробили новий спосіб профілактики та лікування хламідіозу – найбільш поширеної у світі бактеріальної інфекції, що передається статевим шляхом.

Якщо хламідії не лікувати або якщо лікування займає тривалий період часу, це може призвести до безпліддя та інших репродуктивних проблем, тому важливо знайти нові способи лікування цієї поширеної інфекції

Нагадаємо, вчені відтворили обличчя древньої Клеопатри з Перу.

Як повідомляв "Знай.ua", Reebok зганьбилася сексистською рекламою.

Також "Знай.ua" писав, що чоловік подав до суду на власних батьків.

В Україні лютує епідемія кору