Американські вчені відкрили нове морське створіння, яке "створює" собі анус кожен раз, коли йому потрібно спорожнитися.

Як заявляють дослідники, у примітивної істоти під назвою Mnemiopsis leidyi немає постійної отвори для видалення перероблених відходів, пише Daily Mail.

Слід зазначити, що в такій будові організму немає нічого незвичайного. У світі зустрічаються види, які використовують один і той же отвір в якості рота та ануса, а у деяких зустрічаються навіть по кілька отворів.

Mnemiopsis leidyi

Mnemiopsis leidyi — різновид реброплавів, які живуть в теплих морях. Тварина нагадує медузу, хоча пересувається за допомогою гребних пластин, розташованих з боків.

Світло відключатимуть на 6 годин, а про опалення взимку і не мрійте: українців серйозно попередили Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone

Експерт Сідні Темм з морської біологічної лабораторії в Вудсхолі опублікувала результати досліджень в області біології цих безхребетних.

Вчені підозрювали раніше, щоо mnemiopsis leidyi мають травну систему, яка складається з окремого рота та ануса. Однак пошуки останнього закінчилися нічим.

"Це дійсно вражаюче відкриття. Я ще ніколи не чула про таку будову організму", — говорить доктор Тем.

Аналіз тварин виявив маленьку дірку, яка відкривається при випорожненні і майже миттєво закривається знову. Помітити її можна в одному випадку — при дефекації тварини. Навіть у мікроскопі не видно натяку на наявність отвору для видалення відходів.

Mnemiopsis leidyi

Як показали спостереження, кишечник тварини не має постійного ануса. Коли в організмі mnemiopsis leidyi накопичують відходи життєдіяльності, кишечник плавно кріпиться до епідермісу і створює подобу отвори.

Як тільки відходи видалені, фізіологія змінюється, а анус зникає.

Можливо така особливість була широко поширена в минулому, однак тепер mnemiopsis leidyi може бути єдиною твариною на Землі с "тимчасовим" анусом.

Нагадаємо, у Китаї засікли озерного мутанта.

Як повідомляв Знай.uа, біолог опублікував страхітливі кадри з гігантською зграєю морських монстрів.

Також Знай.uа писав, мертву тушу десятиметрового горбатого кита знайшли в джунглях Амазонки.