Дослідники знайшли слід найдавнішої людини, відомої на сьогодні.

Про це повідомляє CNN.

Вчені вже встигли провести первинні досліди і прийшли до висновку, що його вік складає більш ніж 15,6 тисячі років. Відомо, що слід виявили у Чилі. Дослідивши знахідку, вчені оголосили, що це найперший вид людини в Америці

Викриття вчених повністю суперечить сучасним уявленням, адже вважалось, що люди ще не досягли регіону Патагонії на південний край Південної Америки 12 тисяч років.

Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам РФ може відкласти наступ через несподівані обставини

Дослідники відзначили, що вчені вважають, що знацдений слід - це відбиток правої ноги цілком дорослої людини.

Варто відзначити, що сам відбиток знайшли ще у 2010 році, під час розкопок у місті Осрон у південній частині Чилі. Вченим знадобились роки для того щоб підтвердити вік скам’янілості за допомогою вуглецевого датування.

Варто нагадати, що після ретельного вивчення загадкової скелі у вигляді статуї експерти зробили важливі висновки. Вони схилилися до такої думки, що вона є всього лише оптичною ілюзією.

Вперше загадкову знахідку виявили й описали зовсім нещодавно. Дослідник Анджело Питони у кількох кілометрах від селища на півночі Малі Гвінеї. Раніше вона була відома під неофіційною назвою "Статуя Леді Малі". Таку назву вона отримала у зв'язку з тим, що у верхній частині скелі проглядається силеут кам'яної жіночої голови.

Нагадаємо, археологи обложили новим відкриттям на дні Мексиканської затоки. Вчені знайшли старовинний артефакт, вік якого становить приблизно 570 років. Мексиканські дослідники заявили, що зуміли знайти на дні затоки корабельний якір. Судно входило до складу ескадри відомого конкістадора Ернана Кортеса. Експерти стверджують, що на вказує вік скарбу.

Як повідомляв "Знай.ua", групі археологів при масштабних розкопках у державі Бангладеш в Південній Азії на ділянці в Натешварі, вдалося відкопати споруди невідомої стародавньої цивілізації.

Також "Знай.ua" писав, що приблизно 10 тисяч років тому на нашій планеті жила величезна кількість тварин, які не дожили до нашого часу. Півострів Юкатан, який омивається Карибським морем і Мексиканською затокою, був у той час одним із найбільш жвавих куточків Землі.

Росія заборонила експорт нафти в Україну: чого хоче Путін. Сергій Куюн