Варто нагадати нашим читачам, що у Російській Федерації, на військовому полігоні біля Северодвинська, Архангельської області, сталася ядерна НП. Так, було оприлюднено інформація про хімічний склад хмари радіоактивних інертних газів. Відомо, що хмара виникла після вибуху ракети.

Також відомо, що влада Росії як мінімум двічі брехала про обставини техногенної катастрофи. За інформацією видання "Медуза", першою версією військових було те, що вибухнув звичайний рідинний ракетний двигун.

Читай Знай.uа в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Холод та дощі терпіти недовго: прогноз погоди на тиждень Пенсія за інвалідністю: скільки в 2024 році отримуватимуть українці з 3 групою

Чудові новини!

Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

Після того, як було підтверджено сплеск радіації й з'явилося повідомлення про постраждалих від променевої хвороби, росіяни придумали іншу версію – тепер вибух стався через те, що в двигуні ракети перебував генератор на радіоізотопах – іншими словами, "ядерна батарея".

Однак і ця версія виявилася помилковою. Так, 24 серпня, Росгідромет опублікував ізотопний склад викиду. За даними цієї служби, в радіаційній хмарі були присутні короткоіснуючі радіоактивні ізотопи стронцій-91, барій-139 і 140, а також лантан-140.

Вчені переконані, що ці хімічні елементи можуть з'явитися в атмосфері тільки за ланцюгової реакції ділення атома. Таким чином, під Северодвінськом вибухнув ядерний реактор, а не "батарейка". Як відомо, в результаті вибуху загинули щонайменше 7 осіб (5 співробітників Росатому та 2 військових). Скільки всього постраждалих досі достеменно невідомо.

Нагадаємо, життя Горбачова висить на волосині: це приховували роками, дуже погано.

Як повідомляв Знай.uа лідери "Великої сімки" підвели підсумки саміту: у п'ять головних тем увійшла Україна.

Знай.uа писав, ядерна НП в Росії: повітря Северодвинськ перевірили на радіацію, знайдене сколихнуло весь світ.