Цими днями дослідники з Цюріхського університету знайшли рештки страшної змієподібної акули, яка має назву Phoebodus saidselachus. Виявили скам'янілості, яким близько 360-370 млн років, на гірському хребті Антиатлас в Марокко.

Як відзначається, вид акул досягав всього 1,2 метра в довжину та жив ще до існування динозаврів. Згідно з дослідженням, акула Phoebodus saidselachus мала змієподібну форму, плоску голову та довгу щелепу із дивними зубами, які були закруглені і звернені всередину. Передбачається, що через таку будову зубів акули полювали як змії - не розривали жертву зубами, а утримували її щелепами і ковтали.

Вченим така особина нагадує реліктових плащеносних акул, види яких існують і сьогодні, хоча вчені говорять, що це абсолютно різні тварини.

"Ми були дуже раді цьому відкриттю. Скам'янілості дуже добре збереглися, тому що вони перебували в умовах низького вмісту кисню, де розкладаються організми не могли їх пошкодити", - підкреслили автори відкриття.

"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

Нагадаємо, під Європою відшукали секретний континент.

Як повідомляв Знай. ua, вчені знайшли справжню базу НЛО, це відкриття змінить історію.

Також Знай. ua писав, що астрономи відкрили гігантську планету, яка порушила всі космічні закони.