Група французьких вчених з університету Париж-Сюд виявила наймертвіше місце на Землі. За їхніми словами, там навіть не можуть вижити бактерії, пише видання Nature Ecology & Evolution.

Як відзначається, знаходиться "мертве" місце у долині Даллол, що в Ефіопії. За словами вчених, зазвичай серед критеріїв пошуку наймертвішої території є наявність на поверхні води. Щоправда, не в цьому випадку, адже навіть при її наявності, тут не можуть вижити бактерії.

А справ в тому, що в воді в долині Даллол міститься гарячий, дуже кислий і солоний розчин з великою кількістю магнію. За словами вчених, такий склад води призводить до того, що живі клітини попросту руйнуються.

Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Нагадаємо, нічого собі "пінгвінчик": вчені натрапили на рештки велетенської істоти, яка б точно стала зіркою "Мадагаскару".

Як повідомляв портал Знай.uа, Нібіру "складе зброю" за велінням Бога: біблійне пророцтво збувається, чекаємо на ковчег.

Також портал Знай.uа писав, що планета Нібіру наближається до Землі і незабаром знищить людство.