Цими днями вчені провернули унікальний експеримент, яким мав на меті отримати більше інформації стосовно тривалого голодування. Відтак, аби знайти велику групу людей, згодних на регулярну відмову від їжі, науковцям довелося добряче постаратися, однак, зробити це вони все ж зуміли.

Так, вчені з Медичного центру Інтермаунтін знайшли учасників експерименту серед членів Церкви Ісуса Христа Святих Останніх Днів, адже в них традиція на 24 години відмовлятися від їжі з перших неділях кожного місяця. У зв'язку із цим, фахівцям вдалося відібрати 389 осіб з громади, які активно постили протягом п'яти років.

церква

І слід зауважити, результати дослідження шокували вчених. Серед тих, хто практикував регулярний пост раз на місяць, смертність була на 45% нижче, ніж у контрольній групі. Окрім цього, виявилося, що голодування раз на місяць знижує ризик виникнення серцевої недостатності на 71%.

Щоправда, все ж у дослідження є один істотний недолік. Річ у тім, що релігійні громади ведуть зовсім інший спосіб життя, ніж середньостатистична людина: не вживають алкоголь, не палять і проявляють набагато більшу рухову активність.

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять

Нагадаємо, археологи розкрили спосіб спілкування фараона з підданими

Як повідомляв Знай. ua, бідну дівчинку накачали алкоголем і наркотиками, щоб "принести в жертву богам".

Також Знай. ua писав, що на дні озера виявили сотні загадкових артефактів.