На днях американські науковці зробили сенсаційне відкриття. Відтак вони виявили в сучасних жителів Західної Африки ДНК невідомих людей, якої не було навіть в неандертальців і денисівців.

Повідомляє іноземне видання Science Advances.

Як повідомляється, науковці розробили унікальний метод пошуку генів інших видів ДНК в людини, який вже допоміг вченим виявити ознаки схрещування предків сучасних західноафриканських народів з невідомими досі людьми – в піддослідних виявили від 2 до 19% ДНК популяції невідомих гомінідів.

неандертальці

Так, вони припускають, що наявність найдавніших генів, архаїчних, пояснюється тим, що предки йоруба, менде і двох інших західноафриканських народів 43000 років тому схрещувалися з невідомими видами людей, які відділилися від інших ще до появи неандертальців і денисівців, 625 тисяч років тому.

Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Це у свою чергу означає, що архаїчні гомініди існували в Африці дуже довго, до зовсім недавніх за еволюційними мірками часів.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, українець знайшов унікальний скелет, його таємницю не можуть розкрити майже 100 років