Археологи на Мадагаскарі зробили важливе відкриття, яке може допомогти зрозуміти, як з'явилися динозаври. Під час розкопок був виявлений скелет маленького ящера, який отримав назву Kongonaphon kely, передає ТСН. Вчені повідомляють, що зростання цієї істоти складав всього 10 сантиметрів, проте саме він міг бути предком динозаврів.

Фахівці вважають, що знахідку приблизно 237 мільйонів років, що відповідає тріасового періоду. На думку вчених, рептилія належала до групи Ornithodira – це останній предок динозаврів і літаючих ящерів. Ученим належить зрозуміти, як маленьке створіння, зростом з кавову чашку, змогли еволюціонувати і дати початок величезним динозаврам.

На сьогоднішній день Kongonaphon kely вважається самим маленьким предком динозаврів. Раніше вчені висували теорію, що ящери, що жили на Землі перед початком ери динозаврів, могли бути набагато меншими в розмірах. Знахідка на Мадагаскарі підтверджує це.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нові декорації "Вечірнього Кварталу" змусили Юрія Ткача кричати

Помер соліст "Піснярів" Леонід Борткевич

Потап підкорив Каменських романтичним сюрпризом: тисячі кілометрів - не перешкода

Лікар показав українцям, як заражається більшість людей: "Антитіла не назавжди"

Нагадаємо, археологи знайшли закляття в 3000-річному саркофазі староєгипетського жерця.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що під християнським собором виявили стіну з людських кісток, жахливу знахідку понад 300 років.

Також портал "Знай.uа" писав, що у тропічних джунглях знайдений доісторичний хижак, якого світ ще не бачив.