У Росії біля арки Генерального штабу, що неподалік Ермітажу з'явилася досить незвична скульптура.

Пам'ятник, який символізує протистояння Роскомнадзора і Telegram, створив анонімний художник із Санкт-Петербурга Hioshi і назвав її "Папір криє камінь".

Скульптури на честь Telegram

Популярні новини зараз

Коли і навіщо українці знову переведуть годинник на "зимовий" час: західні регіони можуть постраждати

"Слугу" Зеленського Галину Третьякову "вигнали" з Ради за скандал з покійним Антоном Поляковим

Кейт Міддлтон змінила зачіску і приміряла вбрання нареченої: найкращий образ з часів весілля з принцом Вільямом

Укрзалізниця підготувала невакцинованим українцям неприємний сюрприз: квиток на поїзд і 300 гривень

Показати ще

Хто такий Hioshi?

Саме ця людина створила арт-об'єкт про мух, котрі грають людські ролі, про "пакет Ярової", а у квітні почав роботу на честь дітища Дурова.

"Умови анонімності, на яких я створюю арт, не дозволяють мені багато розповідати про себе. Я живу в Пітері, приїхав сюди вчитися з дуже маленького населеного пункту. У мене немає художньої освіти, про що дуже шкодую. Але, з іншого боку, є досвід в живописі та скульптурі, отриманий при спілкуванні з друзями з Мухинської академії", - зізнавався він в коментарі місцевим ЗМІ.

Найбільше, що цікавить художника – як змінюється той чи інший колір при тінях, або світлі. Свою першу роботу він присвятив економічній моделі ринку та її впливу на життя людей. Це був скульптурний арт-об'єкт з двометровими жіночими ногами, між якими на пуповині повісилося новонароджене немовля з прапором в руках.

"Псевдонім нічого не означає. Я хотів спочатку підписати цю скульптуру своїм ім'ям, але мені підказали, що з поліцією можуть бути проблеми. І мали рацію: там була купа поліції, і ніхто не знав, як так вийшло, що ця гігантська штука виросла з-під землі у всіх під носом", - додав Hioshi.

Дивіться: інтерв'ю з художником Hioshi

Як повідомляв портал "Знай.ua", нещодавня виставка Латвійської академії мистецтв шокувала весь світ. Художник Артур Берзіньш представив спочатку її як "спектакль""символічну ілюстрацію суспільства, яке загрузло у стихії споживання". В рамках категорії "Велика самотність" в Ризі він показав проект під назвою "Есхатологія". Під час перформансу у учасників гострим скальпелем відрізав по шматочку плоті і обсмажив. Потім пара скормила частини себе один одному. Дійство Берзіньш транслював онлайн. Сам він впевнений: просто хотів змусити людей рефлексувати, а також підняв проблему глобальної продовольчої кризи.