У п'ятницю, 15 червня, в американській Флориді, на території парку розваг вагон з'їхав зі спеціальної колії і повис на атракціоні. Всього в результаті події постраждали вісім людей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ парку розваг Дейтона-Біч в американському штаті Флорида сталася аварія на одному з атракціонів. За даними місцевих ЗМІ, під час катання на американських гірках вагончик з людьми зійшов з колії, в результаті чого дві людини впали з висоти майже 10 метрів, отримавши травми.
Після цього екстрені служби евакуювали 10 пасажирів, що залишалися у вагончику, шестеро з яких також звернулися за медичною допомогою.
Раніше портал "Знай.uа" розповідав про найбільш небезпечні атракціони Києва. Тиждень тому біля Арки дружби народів був демонтований тролів, на якому було зафіксовано травмування одного з відвідувачів – чоловік під час катання впав із чималенької висоти. Як виявилося, атракціон працював без дозвільних документів, а відповідно, без дотримання належних норм безпеки. "Знай.uа" дізнався, яким нормам повинні відповідати атракціони, у якому стані зараз знаходяться столичні каруселі і як здійснюється процес перевірки конструкцій перед початком літнього сезону.
Обов'язковими документами, які повинен мати власник атракціонів, є сертифікат про його безпечну експлуатацію і паспорт якості виробника обладнання. Саме в паспорті відвідувач може ознайомитися з загальною інформацією про рік випуску і дату останнього технічного огляду.
"Однією з основних вимог є також наявність приладів фіксації. Так, на машинках автодромів обов'язково повинен бути ремінь безпеки, щоб не травмуватися при ударі під час їзди – в Києві вони в більшості випадків відсутні, а в деяких місцях замість ременя чіпляють стару мотузку", - пояснює виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов.
На кожному атракціоні має бути окремий вогнегасник і пояснення правил безпеки: посадки, поведінки на атракціоні, попередження про те, що заборонено робити під час катання.