На щастя, стихія вирувала недовго. Загрози цунамі немає, інформація про завдані збитки і людські жертви поки відсутня. Про це пише видання "Сегодня".

В Японії в районі префектури Гумма, що знаходиться в центрі острова Хонсю, в неділю, 17 червня, стався землетрус магнітудою 4,7. Як повідомило Японське метеорологічне управління, епіцентр коливань знаходився на глибині 20 км під поверхнею землі.

У даний момент відновлена подача електрики. Рятувальні служби й медики надають необхідну допомогу. Ситуація знаходиться під контролем. Точна кількість постраждалих серед населення поки невідома. Збитки підраховуються.

Нагадаємо, в лютому у східного узбережжя Японії стався землетрус магнітудою 5,7.

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Як раніше повідомляв портал "Знай.иа"з того моменту, як на АЕС "Фукусіма-1" в Японії сталася велика радіаційна аварія, пройшло сім років. Однак досі люди з жахом згадують цей ядерний кошмар.

Під час аварії, розтоплене ядерне паливо плавило стелю і стіни станції, деформувало несучі конструкції, перетворюючи їх у віск. Минуло вже сім років з моменту катастрофи, проте на "Фукусімі" досі зберігається смертельний радіаційний фон.

Фахівці не можуть самостійно досліджувати станцію з-за небезпеки, тому використовують для аналізу і контролю за ситуацією роботів. На жаль, під дією радіації вони дуже швидко виходять з ладу.

Нагадаємо, уряд Японії розробляє довгострокову стратегію використання нового ядерного палива. Влада в країні прийняла рішення знайти альтернативні джерела енергії. Налякані досвідом Фукусіми, японці в даний момент розробляють і впроваджують національну стратегію використання водневих технологій. Експерти обіцяють, що вже до 2020 року настане ера масового використання автомобілів з водневими двигунами. Крім того, японський уряд розраховує, що крім особистого і громадського автотранспорту, водень буде використовуватися так само і в енергетиці.

Перш за все, цей процес торкнеться модернізації енергетичного сектору та збільшення числа електростанцій, що працюють на водневому паливі. До 2030 року, згідно з попереднім проектом, їх загальна потужність повинна бути доведена приблизно до 1 тис. МВт, що порівнянно з експлуатацією одного реактора АЕС.