Низьковуглеводні дієти — кращий спосіб позбутися зайвих калорій.

До такого висновку прийшла команда дослідників з Бостонської дитячої лікарні після експерименту за участю 234 добровольців у віці від 18 до 65 років, які страждають від надмірної ваги, повідомляє BMJ.

Індекс маси тіла (ІМТ) учасників експерименту становив 25 і вище.

Спершу випробовувані дотримувалися стандартної дієти для схуднення тривалістю 10 тижнів. Понад половини учасників (164) скинули 10 % від початкової ваги.

Перевіряйте банківську картку: українцям додатково виплатять по 4000 гривень "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити

Потім між добровольцями випадковим чином розподілили три види дієти: з високим (60 %), помірним (40 %) і низьким вмістом вуглеводів. Тривалість курсу в усіх випадках становила 20 тижнів.

Дослідники надали повністю підготовлені страви з аналогічним вмістом білка і жиру, а вуглеводи в основному складалися з цільного зерна.

Потім учені проаналізували вагу і витрати енергії в учасників, щоб визначити, з якою швидкістю різні групи спалювали калорії при однаковій вазі.

Медики виявили, що загальні витрати енергії були "значно вище" у тих, хто дотримувався дієти з низьким змістом вуглеводів — спалювали приблизно на 250 кілокалорій в день більше, ніж учасники з високим вмістом вуглеводів.

Дослідники також виміряли рівень інсуліну, який перешкоджає збільшенню рівня цукру в крові при початку дослідження.

Ті, у кого була найвища секреція інсуліну на початку дослідження, спалювали до 478 кілокалорій в день на дієті з низьким вмістом вуглеводів.

Команда вважає, що вуглеводи з високим глікемічним навантаженням підвищують рівень цукру в крові швидше — збільшують голод і призводять до ожиріння.

Крім того, дослідники виявили, що рівні греліну, гормону, який збільшує апетит, були значно нижчими на низьковуглеводній дієті.

Нагадаємо, нове дослідження виявило раніше невідомі механізм ефективності безглютенової дієти.

Як повідомляв портал "Знай.uа" сир, йогурт і інші жирні молочні продукти зменшують ймовірність розвитку діабету 2-го типу.

Такой "Знай.uа" писал, що жирна риба зменшує ймовірність розвитку симптомів астми у дітей.