Медики шукають нові методи боротьби зі стійкими до антибіотиків бактеріями.

Лабораторні випробування Університету Дьюка в Північній Кароліні показали, що деякі інфекції, які вважаються несприйнятливими до препаратів, можуть бути подавлені, повідомляє Daily Mail.

Тепер дослідники сподіваються, що зможуть створити тести для виявлення таких супербактерій.

Слід зазначити, що резистентність інфекцій до нинішніх медичних препаратів давно вважається серйозною проблемою.

Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно

Протягом десятиліть лікарі без необхідності виписували антибіотики, лише посилюючи раніше нешкідливі бактерії.

Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) вже попереджала, що з таким успіхом світ незабаром вступить в епоху "постантибиотиков".

Однак, за словами одного з дослідників, вчені раніше не намагалися розділяти супербактерій, хоча деякі з них можна лікувати звичайними антибіотиками.

Дослідження проведене під керівництвом доктора Ханни Мередіт (Hannah Meredith, проаналізувало вплив антибіотиків на деяких бактерій.

Медики зробили висновок, що багато стійких штамів можуть страждати від різкого падіння популяції до того, як зіткнутися з антибіотиками, а також, що багато інфекцій, які вважають стійкими, піддаються все ж лікуванню.

Популяція таких інфекцій можуть відновлюватися через деякий час без стійкості до антибіотиків.

В даний час дослідники сподіваються створити тест, щоб визначити, які види інфекцій дійсно стійкі до нинішніх препаратів.

За деякими даними, у 2050 року супербактерії будуть винні в 10 мільйонів смертей щорічно. Це стосується також тих штамів, які раніше вважалися нешкідливими і спокійно придушувалися самим організмом.

Нагадаємо, команда з Медичної школи Західного резервного університету Кейза відкрила новий спосіб лікування сепсису.

Як повідомляв портал "Знай.uа" вчені створили нову єдину вакцину від сибірської виразки і легеневої чуми.

Також "Знай.uа" писав, що вчені відкрили нову молекулу, яка дозволить вилікувати серцеву недостатність.