Сьогодні в Києві відбулося тестування першої "Автономної мобільної розумної зупинки". На події були присутні столичні чиновники і співробітники комунального підприємства "Київпастранс".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОсобливість такої зупинки в тому, що вона оснащена енергопостачанням від сонячних батарей. Працівники підприємства уточнюють, що таку зупинку можна встановити в будь-якому місці міста, тому що вона відразу працює без будь-яких підключень до міської електромережі, повідомляє прес-служба "Київпастрансу". Спеціально для презентації зупинки показали автобус МАЗ - 107467, який всередині обладнали електронними валідаторами, яка допоможе розплачуватися прямо в транспорті карткою киянина, електронними квитками та паперовими. Цікаво, що в цьому автобусі передбачили спеціальне кріплення для транспортування велосипедів.
"Знай" поцікавився у координатора роботи Асоціації велосипедистів Києва та радника міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Ксенії Семенової про те, наскільки ефективно впровадження такого нововведення для велосипедистів.
"Я досліджувала питання використання подібних автобусів за кордоном. У європейських містах відмовилися від цього, оскільки він є більш травмонебезпечним при ДТП за участю пішоходів. Тобто, таке транспортування велосипеда може бути зручним в автобусах міжміського сполучення. Зате в Америці їх до сих пір використовують. У Києві питання ще вимагає дослідження, але в будь-якому випадку це могло б бути зручно велосипедисту, в разі, якщо він зламався далеко від будинку або якщо погода сильно зіпсувалася. На сьогодні, в автобусах заборонено перевозити велотранспорт. А в електротранспорті існує невелика юридична колізія: начебто і можна, але дитячих, негабаритних, тих, які складаються. Тому, часто велосипедисти покладаються на милість кондуктора", - розповіла Ксенія.
Читайте також: У столиці з'являться чотири європейські лікарні
Нагадаємо, що вулицю Сагайдачного в Києві хочуть зробити пішохідною.