Окупаційна влада Криму готує кілька десятків позовів до України через розпочату Києвом 2015 року енергетичну блокаду півострова. Про це повідомляє Politeka.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це розповів так званий керівник експертної ради при так званій "Раді міністрів Криму" Олександр Молохов, передає "Новая газета".
"Позови подаватимуть не чиновники, а жителі півострова і підприємства, які працють у Криму, що постраждали від блекаута. Якщо людині довелося купити дизель-генератор, якщо у неї через перебої з електрикою зірвалася медична операція, або вона понесла якісь інші збитки – вона може зажадати від України відшкодування", - зазначив "експерт" Молохов.
За його словами, позови будуть подані в українські суди. Молохов також додав, що те, що Україна не визнає російський статус Криму не є перешкодою.
"Один з наших клієнтів, Алуштинський молокозавод, буде пред'являти позов за скисле молоко: продукція зіпсувалася через перебої з електрикою", - зазначив він.
Молохов зазначив, що у випадку з юрособами в позовах вказуються дві адреси реєстрації: українська і російська.
"Тобто говоримо, що підприємство існує, як суб'єкт українського права, але в той же час зазначаємо, що 2014 року воно було зареєстровано і як російська юридична особа. У випадку з фізособами ситуація аналогічна: більшість кримчан мають як громадянство РФ, так і громадянство України. Позови нами подаються у повній відповідності з українським законодавством, на українській мові і так далі. При цьому ми не маємо ілюзій, що в Україні ці позови будуть задоволені. Просто це необхідний етап, який потрібно пройти перед ЄСПЛ", - додав Молохов.
Нагадаємо, "влада" Кримського півострова закликає "братів"-українців приїжджати до них. Про це заявив окупаційний керівник Сергій Аксьонов. За словами Аксьонова, щорічно з території України до Криму прибуває до півмільйона туристів.
Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", поки нещодавно збудована залізнична гілка ще не придатна до експлуатації, Росія вирішила черговий раз таємно запустити свої потяги в обхід України. Саме зараз у Кремлі ніяк не можуть впоратися із масштабним будівництвом – 137 кілометрів нового шляху, тому наша залізниця для них стала єдиним "порятунком".