Пара дослідників з Китаю створила пристрій, що дозволяє приховувати розмови від "розумних" колонок. "Браслет мовчання" досить надягти на руку, щоб голосові асистенти не почули мову людини. Про створення пристрою повідомляє The New York Times.

Треба сказати, що ідея такого браслета з'явилася неспроста, виявилося, що передувала цьому розбіжність, яка виникла між парою вчених Беном Чжао і Хізер Чжен. Виявилося, що чоловік купив додому "розумну" колонку, яку хотів використовувати, як голосовий асистент для програвання музики. Однак, його дружині ця ідея не сподобалася, вона була проти, тому що її лякав постійно включений мікрофон. Будучи професорами з інформатики в Університеті Чикаго, пара вирішила направити свої розбіжності у щось продуктивне.

"Розумна" колонка, фото - Habr

Вчені, разом з колегою професором Педро Лопесом винайшли так звану "цифрову броню" – такий собі пристрій, який здатний глушити мову людини для "розумних" колонок. За словами винахідників, прилад працює як "антирозумний годинник". Це браслет, який являє собою 24 спікери, які з'єднані разом і випромінюють ультразвукові хвилі, коли власник включає пристрій. Поки цей пристрій є як прототип, однак кілька інвесторів вже цікавилися комерційним виробництвом. Його собівартість, за словами вчених, становить близько 20 доларів.

Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, дієтологи підказали ефективний продукт для схуднення.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про стереотипи про старіння, які краще ігнорувати.

Також портал "Знай.ua" писав, які звички наближають нас до старості.