Топ-менеджер Facebook Ендрю Бозворт вимагав від співробітників компанії збільшення аудиторії соцмережі за будь-яку ціну під час президентської кампанії в США в 2016 році. Він закликав використовувати для цього будь-які засоби, навіть якщо вони несуть загрозу людям. Про це йдеться в листі Бозворта, адресованому співробітникам компанії, копію якого опублікувало видання Buzzfeed.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗазначається, що відповідний лист топ-менеджера Facebook співробітники соцмережі отримали на наступний день після того, як мережу підірвало відео, у прямому ефірі якого невідомий чоловік вбив людину. У тексті документа говориться, що такі ролики можуть піти на шкоду користувачам соцмережі, але це не має значення, оскільки з допомогою навіть такої інформації люди швидше знаходять один одного.
"Отже, ми об'єднуємо все більше людей. Це може мати і негативну сторону. Можливо, хтось позбудеться життя через цькування. Можливо, хтось загине в теракті, організованому за допомогою наших інструментів. І все ж ми пов'язуємо людей", - наводить джерело цитату з листа Бозворта.
На оприлюднення цього скандального документа вже відреагували і сам Бозворт, і глава Facebook Марк Цукерберг. Вони заявили, що насправді не дотримуються такої думки. При цьому вони визнали існування даної доктрини, яка була свідомою провокацією з їх боку.
У той же час в мережі вважають, що нові скандальні факти можуть тільки ще сильніше зіпсувати репутацію Facebook, якому й досі доводиться виправдовуватися за витік особистих даних мільйонів користувачів.
Цукерберг вибачився перед користувачами через витік даних
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що країни ЄС висунули перші звинувачення Facebook. Європейський Союз вимагає від соціальної мережі Facebook пояснень у зв'язку зі скандалом навколо витоку даних з особистою інформацією десятків мільйонів користувачів соцмережі.
Як відомо, компанія Cambridge Analytics в обхід правил Facebook, використовувала дані 50 мільйонів користувачів, зібрані розробником стороннього додатка. Ймовірно, ця інформація використовувалася штабом нинішнього президента США Дональда Трампа для налагодження ефективних рекламних компаній в соцмережі.