У Франції залізничники протестують проти політики чинного президента Еммануеля Макрона. Відомо, що залізничники на три місяці обмежать рух поїздів по всій території країни.

У вівторок, 3 квітня, почався один з найбільших в історії країни страйків. У національній залізничній компанії SNCF, попередили, що страйк призведе до скасування 88% міжміських рейсів Intercite, до 70% регіональних поїздів TER. Скасують і частину міжнародних рейсів, зокрема, буде порушено рух до Брюсселя та Лондона, а також Німеччини і Голландії.

Очікується, що транспортний колапс триватиме два дні - 3 та 4 квітня. Надалі працівники французької залізниці планують виходити на роботу тільки два дні з п'яти на тиждень - і так протягом трьох місяців, до кінця червня.

Таким чином залізничники протестують проти нових реформ президента Франції Еммануеля Макрона, згідно з яким залізничники втратять свій пільговий статус і будуть прирівняні до звичайним найманих працівників.

Популярні новини зараз
"Школярі в шоці, вчителі на межі": українці вимагають скасувати нові правила оцінювання від МОН Зима все-таки прийде: синоптикиня розповіла про погоду в останні тижні грудня У розшуку ТЦК: українцям просто з Міноборони підказали, що потрібно зробити Українці у грудні отримають останню пенсію: деталі жорстких обмежень від ПФУ
Показати ще

Реформи президента спричинять страйки й в інших галузях. В цей день припинять роботу енергетики, газовики, працівники комунальних служб та національний авіаперевізник Air France.

На вулиці вийшли студенти, пенсіонери та представники профспілок.

Нагадаємо, ще на етапі передвиборної боротьби Емануель Макрон обіцяв провести реформу ринку праці. Згідно цієї реформи, президент має намір скоротити 120 тисяч з майже 5,6 мільйона робочих місць в робочому секторі протягом чотирьох років — до 2022 року. Причиною поступових реформ є державний борг країни, який наближається до 100%.

Однак, згідно з опитуваннями, більшість французів підтримує нововведення Макрона. Експерти припускають, що президент може піддатися тиску мітингувальників і програма реформ може опинитися під загрозою зриву.

Як повідомляв портал "Знай.uа" в Україні вже з початку поточного місяця планувалося суттєве підвищення тарифів на залізничні перевезення. Втім, 2 квітня ціни залишалися такими ж, як і напередодні, незважаючи на наказ Міністерства інфраструктури України.