Про це написав політолог Кирило Сазонов на своїй сторінці в Facebook.

«Сьогодні на розгляд комісії з торгівлі при МЕРТ виноситься рішення про припинення розслідування щодо введення додаткового акцизу на імпорт дизпалива і скрапленого газу. Ці ринки глибоко дефіцитні і будь-яке рішення вплине тільки на ціну для споживачів та ніяк - на обсяги цього імпорту. Комісія повинна прийняти логічне рішення, але… деяким нашим олігархам це не подобається», - написав Сазонов.

За словами політолога, під приводом боротьби з імпортом близькі до олігарху Ігорю Коломойському люди хочуть зірвати засідання комісії та не дозволити прийняти рішення.

«За дивним збігом противниками рішення (законного рішення України після розслідування) виступають люди, яких пов'язують з Ігорем Коломойським. І методи, до речі, дуже знайомі. Під будь-яким соусом з допомогою агресивного тиску і навіть силового сценарію не давати державі змінити ситуацію, яка вигідна Ігорю Валерійовичу», - написав Сазонов.

Він підкреслив, олігарх контролює цей ринок, і зараз намагається домогтися підняття цін.

Популярні новини зараз

Розлученням не відскіпався – Ані Лорак позбавила колишнього чоловіка мільйонного заробітку

Червень 2020 буде зовсім не таким, як усі чекають — офіційний прогноз погоди Укргідрометцентру

Під Дніпром по вулиці розгулює диво природи в "масці"

Вся справа у маринаді – унікальний рецепт грузинського шашлику, який тане в роті

Показати ще

«Ну що, дорогі автомобілісти, а чи не занадто ви розслабилися? Є думка, що автомобільний газ купуєте занадто дешево. І дизельне паливо – теж у нас дуже дешеве. А це неправильно – треба терміново підняти ціну. Так, ця логіка трохи нагадує грабіж. І що? Зрозумійте правильно, якщо ви за щось платите дешевше, хтось недоотримує прибуток. Хтось торгує скрапленим газом, хто купує. І ось перші вважають, що отримують мало», - написав Сазонов.

Нагадаємо, група "Приват" Ігоря Коломойського і Геннадія Боголюбова з іншими учасниками ринку вимагає 25-відсоткового мита на імпорт палива. "Приват" контролює понад 70% видобутку нафти, понад 80% її переробки і 90% перевалочних потужностей для імпорту нафтопродуктів в морських портах. Публічна компанія групи показує збитки для невиплати дивідендів державі. Інвестицій в переробні потужності "Привату" практично немає. В таких умовах мита призведуть до збільшення цін на паливо всередині країни і максимізації прибутку групи "Приват" Ігоря Коломойського.