На російській ракеті "Союз", яка 11 жовтня стартувала з Байконура після запуску відбулася аварія: відключилися двигуни другого ступеня. Про це пише Інтерфакс.

Джерела повідомляють, що екіпаж живий. В ракеті знаходяться два космонавта. З екіпажем встановлено зв'язок. Капсула з космонавтами найближчим часом аварійно приземлиться в Казахстані.

До складу експедиції на МКС увійшли космонавт Роскосмосу" Олексій Овчінін і астронавт NASA Нік Хейг. На борту МКС вже знаходяться росіянин Сергій Прокоп'єв, американка Серина Ауньен-Ченселлор і німецький астронавт Олександр Герст.

"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Замість відключення – щоденна пеня: комунальники попередили боржників Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону

Космічний корабель серії "Союз МС" призначений для доставки екіпажів чисельністю до трьох осіб і супутніх вантажів на Міжнародну космічну станцію, а також для їх повернення на Землю. Під час перебування на МКС він також виконує функції корабля-рятувальника і підтримується в постійній готовності до термінового спуску екіпажу на Землю.

Повідомляється, що космонавти повинні були провести на орбіті 187 діб. За російською програмою було заплановано 56 експериментів. У середині листопада Овчинину і Сергію Прокопьєву належало вийти у відкритий космос для визначення причин появи дірки в "Союзі МС-09", через яку на МКС стався витік повітря. Для цього вони мали розібрати частину обшивки корабля.

Повідомлялося, що космічні справи останнім часом у росіян не особливо виходять.

Нагадаємо, космонавти на Міжнародній космічній станції (МКС) ліквідували витік повітря в кінці серпня 2018 року. Тріщину виявили на борту російського корабля "Союз", пристикованого до станції.

Мова йде про невеликоий отвір в капсулі, який використовували для доставки нового екіпажу в лабораторію в 400 км над Землею в червні.Вважають, що її пошкодив високошвидкісний фрагмент скелі, який пролітав в космосі.

А ось, наприклад, з дивним мистецтвом у них проблем немає.

Щоб відзначити наступ року Півня, росіянин створив величезну скульптуру півня - висотою 3,5 метра і довжиною 4,2 метра. Статуя вже встигла стати місцевою визначною пам'яткою.

Нагадаємо, Маск і NASA взяли МКС на абордаж.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що на МКС з'їдять "члени екіпажу", російський космонавт розповів всю правду.

Також Знай.uа" повідомляв, астронавт NASA показав дивовижні знімки Чорного моря.