Китай добудував свою частину залізничного мосту через річку Амур.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це пише інформаційне агентство "Сіньхуа".
Доки китайці святкують завершення будівництва, Росія поки що не може похвалитися успіхами. Свою частину РФ, попри менший об'єм робіт, все ніяк не вдається закінчити.
Міст з'єднує Нижньоленінське (Єврейська автономна область) і Тунцзян (північно-східна провінція Хейлунцзян). Міст матиме довжину понад два кілометри.
Китайська сторона, за різними даними, має звести ділянку довжиною від 1800 до 1900 метрів. Китайські робітники звели всі 17 прольотів, тоді як Росія поки не завершила роботи над рештою трьома.
У кожної сторони свій графік будівництва. Але відомо, що до лютого 2019 року обидві країни мають здійснити стиковку прогонової будови. На сьогодні на об'єкті працюють 550 осіб і близько 200 одиниць техніки.
Китайські будівельники працюють цілдобово.
За даними "Сіньхуа", інвестиції Китаю до будівництва мосту через Амур склали 2,642 мільярда юанів, близько 25 мільярдів рублів за нинішнім курсом.
Російська Федерація витартить вдвічі менше.
Терміни відкриття мосту через Амур неодноразово переносили. Росія та Китай підписали договір про будівництіво ще чотири роки тому , але довгий час проект перебував у замороженому стані. Світові ЗМІ звернули увагу на міст в серпні 2016 року, коли з'ясувалося, що китайці виконали вже 50% робіт.
Нагдаємо, архітектор назвав Кримьский міст найбільшою авантюрою Кремля, ніж рацональний та міцний проект. Так, за словами фахівця, мосту не судилося довго стояти, оскільки там несприятлива геологічна ситуація.
Як раніше повідомляв Знай.ua, стало відомо, коли Крим повернеться до України.
Раніше портал Знай.ua писав, що у мережі показали, як руйнується Кримський міст.
Дивіться: Кримський міст