Семеро українців, яким вдалося врятуватися під час аварії корабля "Волго-Балт 214", знаходяться в лікарні турецького міста Самсун. Незважаючи на те, що шестеро чоловіків і одна жінка провели в холодній воді п'ять годин, їх стан оцінюється лікарями як задовільний.

Підтверджується загибель шістьох членів екіпажу - двох громадян Азербайджану, а також чотирьох українців. Причиною катастрофи став шторм у Чорному морі 7 січня. Під ударом сильної хвилі судно буквально тріснуло навпіл.

Фахівці сходяться на думці, що трагедія була передбачувана, оскільки бізнес-інтереси на сьогоднішній день ставляться вище правил безпеки.

Подібні судна будувалися в СРСР в 1960-1990 роках для річок, проте в подальшому їх реконструювали для роботи в морі, що дозволило здійснювати далекі міжнародні перевезення. Незважаючи на це, цей тип судів не пристосований до складних погодних умов, які нерідко зустрічаються в морях.

Популярні новини зараз

Мер не зміг зв'язати двох слів українською мовою: Азаров 2.0

Маски назавжди, щеплення для дітей і "примарний" імунітет: вчений розвінчав популярні міфи про коронавірус

З 1 жовтня зміняться тарифи на всі комунальні послуги: скільки заплатимо за опалення, газ і воду

"Вже назавжди": Аліна Гросу в образі Лариси Доліної відгуляла шикарне весілля

Показати ще

Моряки з досвідом розповідають, що судна "Волго-Балт" при Союзі використовувалися для вантажоперевезень в Азовському, Білому і Балтійському морях. Колишній штурман Ігор Конвойскій каже: "Чорне море спочатку не розглядалося як безпечне для такого класу суден. Судна класу" Волго-Балт "не повинні, а точніше, зобов'язані не йти далі ніж на 50 миль (менше 100 кілометрів) від потенційного притулку, то є порту, в якому можна сховатися при несприятливому метеорологічному прогнозі, і на 20 миль - від берега. Крім того, "Волго-Балти" були розраховані в основному на літню навігацію. Взимку вони тижнями простоювали в морських портах ".

Після того, як СРСР розпався і всюди з'явилася комерція, ці суховантажі стали універсальними, навіть незважаючи на вік, який на 10-15 років перевищував допустимий.

Профілактичні роботи робляться тільки для видимості, як стверджують моряки, оскільки простіше купити новий суховантаж, ніж ремонтувати старий. Крім того, як вантаж, так і судно застраховані.

Незважаючи на те, що в різдвяні дні У Чорному морі будуть снігопади і шторм, було відомо давно, однак судно все ж покинуло порт міста Азов. Відповіді від компанії, яка випустила судно, все ще немає, однак передбачається, що господар вантажу поспішав виконати контракт з турецькою стороною, а компанія, що володіє судном - не хотіла зривати терміни.

Як кажуть експерти: "Максимальна висота хвилі, на яку розраховані" Волго-Дони "- це 2,5-3 метра. А в Чорному морі навіть при трибальною штормі хвилі можуть досягати 5-метрової висоти. Насипна вантаж, в даному випадку вугілля, посилює небезпеку крену, так як зміщується при хитавиці ".

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що корабель з Монголії сів на мілину, намагаючись незаконно зайти до Криму.

Як повідомляв портал "Знай.ua": після акту агресії щодо українських моряків, Росія зробила ще кілька злочинних дій в азовських водах.

Також "Знай.ua" писав, що російський суховантаж сів на крейда неподалік від британського графства.