Незвичайного стародавнього паука виявив неподалік від міста Чінчжу в Південній Кореї мисливець-аматор на викопних тварин.

У сланцевої скелі йому попався цікавий представник павукоподібних з моторошно сяючими очима, який, на думку групи дослідників, жив 113 мільйонів років тому, повідомляє Daily Mail.

Слід зазначити, що палеонтологи вперше виявили сімейство павуків, зване lagonomegopids, поза бурштинових покладів.

Незвичайна знахідка

"Оскільки ці павуки збереглися на темній скелі, то їх досить великі очі яскраво виділялися на тлі каменю", — пояснив директор Палеонтологічного інституту Університету Канзасу Пол Селден.

Помер Король Британії Чарльз ІІІ (оновлено) Вистачить на хліб, поповнення рахунку та упаковку насіння: кому з 1 квітня додадуть до пенсії 500 грн Підвищення пенсій з 25 березня: у кого і на скільки в Україні збільшаться виплати Українцям допоможуть вижити: виплатять по 3600 грн на кожного члена сім'ї

Копалини скам'янілості дозволили вченим детально розібратися в тому, як це сімейство павуків змогло вижити від 110 до 113 мільйонів років тому.

Вчені вважають, що тапетум в очах павуків допомагав їм під час нічного полювання.

Вдало збережений зразок стародавнього павука

За словами вченого, тапетум представляє з себе структуру, розташовану за оком, в яку потрапляє світло, а потім повертається назад на сітківку ока.

Пауки сімества Lagonomegopids — не єдині. Аналогічне явище зустрічається не тільки у павуків-вовків, але і в інших видів: кішок.

"Це вимерле сімейство павуків, які були широко поширені в Крейдяному періоді і займали ніші, які в даний час належать стрибаючим павукам", — пояснив Селден.

Нагадаємо, немецкие палеонтологи виявили всередині стародавньої черепашачою злоякісну пухлину кістки.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, за кілька десятиліть розкопок в грязьовому вулкані Синя Балка на Таманському півострові палеонтологам вдалося виявити кісткові залишки не менше 120 великих тварин, таких як слони і стародавні носороги — эласмотерии.

Також портал "Знай.uа" писав, у всьому світі під час сильних штормів океанські глибини підносять дивовижні сюрпризи.