Вчені виявили нове джерело загадкових повторюваних сигналів з космосу. Однак, питання про те, хто або що транслює нам ці "послання" і далі не має - природа повторюваних сигналів як і раніше залишається загадкою для вчених.

Астрономи Нідерландів та Канади визначили нове джерело повторюваних радіосигналів, які називають швидкими радіосплесками (FRB). Статтю про нові дослідження вчені опублікували в журналі Nature.

Вчені з'ясували, що FRB 180916.J0158 + 65 знаходиться в районі активного зореутворення в масивній спіральній галактиці, а її характеристики відрізняються від інших встановлених джерел радіосплесків.

Ця галактика знаходиться на відстані 470 мільйонів світлових років від Землі. Розмір регіону сягає семи світлових років.

Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу

Однак, і досі точний механізм FRB залишається невідомим, і важко встановити, в якому середовищі виникає це явище.

Вперше швидкий радіосплеск виявили у 2007 році. Про нього відомо, що він знаходиться в карликовій неправильній галактиці, яка характерна низьким вмістом металів, тобто невеликим вмістом хімічних елементів, важчих за водень і гелій.

За словами вчених, поодинокі радіосигнали локалізуються в масивних еліптичних галактиках чи галактиках з активним скупченням зірок, де металічність досить висока. Це вказує на те, що повторювані і поодинокі радіовсплески мають різне походження.

Нові дані показують, що повторювані FRB можуть відрізнятися один від одного своїми властивостями, а також батьківськими галактиками і міжзоряними середовищами.

Швидкий радіоімпульс триває кілька мілісекунд і супроводжується викидом в космічний простір величезної кількості енергії – такої, яку Сонце випромінює протягом декількох десятків тисяч років.

Одна з гіпотез припускає, що це явище пов'язане з діяльністю інопланетних цивілізацій. Однак багато вчених скептично ставляться до пояснення природи FRB активністю гіпотетичного позаземного розуму.

Нагадаємо, у січні минулого року астрономи також зафіксували невідомий сигнал з космосу