В аеропорту Аргентини здійснив екстрену посадку практично одразу після підняття в повітря літак з главою Міжнародного валютногофонду Крістін Лагард на борту.

Як виявилося, керівник МВФ прямувала до Америки, але після зльоту в неділю ввечері екіпаж повернувся в міжнародний аеропорт Есейса через несправність.

"Літак посадили через перепад тиску - з'ясувалося, що він міг втратити паливо - і пілот вирішив повернутися в Есейса, щоб уникнути подальших ускладнень", - зазначають у близькому оточенні Лагард.

Співробітництво МВФ з Україною

Популярні новини зараз
Продаж квартири обернеться фінансовим шоком: в Україні встановили нові податки на нерухомість Травневий сюрприз: зима вирішила повернутися в Україну, прогноз погоди на кінець весни та літо Дорого і принизливо: експерти назвали, скільки збитків завдають державі ТЦК Податкова не покарає за карткові перекази: українцям підказали законний спосіб уникнути штрафу
Показати ще

На щастя, через поломку ніхто не постраждав.

Дивіться: керівник МВФ Крістін Лагард в Україні

Нагадаємо, експерти оцінили середній вік та технічний стан українських літаків. Як відомо, старі борти, яким 30 і більше років, згодом стають дорогими в експлуатації та нерентабельними, оскільки необхідно частіше замінювати різні деталі та ремонтувати системи. Тому їх часто переобладнують у вантажні і далі використовують, або ж вони стають "донорами" деталей та частин для інших літаків.

Як повідомляв Знай.ua, одна з найбільших авіакомпаній України МАУ втрапила в гучний скандал. Родина з дитиною не змогла потрапити на борт літака, який летів з Німеччини, єдиною причиною, чому їх не пустили на рейс, стало те, що прилетів літак меншого розміру, ніж планувалося, тому їм не вистачило місця. Рейс виконувався з Мюнхена до Києва.

Також Знай.ua писав, нова авіакомпанія "Дрім Вінд" з'явилася на ринку України. Директором авіакомпанії числиться Савост'янов Микола Володимирович. Раніше людина з таким ім'ям і прізвищем очолював службу планування і оперативного управління Міжнародного аеропорту Бориспіль. Засновниками компанії значаться Кукса Анатолій Дмитрович і Романенко Єгор Олександрович. У флоті - два літака, яким за 27 років.