Група дослідників з Федеральної політехнічної школи Лозанни навчилась спостерігати за роботою нейронів, використовуючи молекули води.

Вчені успішно протестували свій метод in vitro на клітинах мозку мишей і опублікували результати своєї роботи в журналі Nature Communications.

До цих пір єдиним способом моніторингу нейронів було введення флюорофора в досліджувану частину мозку або через підключення електродів до нейронам. Однак перші можуть бути токсичними, а другі — пошкодити нейрони.

Нещодавно дослідники розробили спосіб моніторингу електричної активності нейронів, просто розглянувши взаємодію між молекулами води і нейронними мембранами.

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

"Нейрони оточені молекулами води, які змінюють орієнтацію в присутності електричного заряду. Коли потенціал мембрани зміниться, молекули води переорієнтовуються, і ми можемо це побачити", — стверджує автор дослідження Сільвія Рок (Sylvie Roke).

За словами медиків, їх відкриття не тільки допоможе розібратися в механізмах, які мозок використовує для надсилання інформації, але і може зацікавити фармацевтичні компанії, зацікавлені у тестуванні продукції in vitro.

Нейрони — це клітини мозку, які взаємодіють один з одним, посилаючи електрохімічні сигнали вздовж аксонів.

Коли нейрон збирається випустити сигнал (електричний заряд), то пропускає іони через мембрану за іонним каналам. Виникає різниця електричного потенціалу між внутрішньою та зовнішньою поверхнею клітинки, яка називається мембранним потенціалом.

Нагадаємо, все, що потрібно знати про нейронах.

Як повідомляв портал "Знай.uа" вживання в їжу зелених листових, помаранчевих і червоних овочів, ягід і апельсинового соку перешкоджає втрати пам'яті.

Також "Знай.uа" писав про чотири кращих поради по омолодженню мозку.