Медики з Академії імунології та мікробіології при Інституті фундаментальних наук у Південній Кореї виявили, що пошкодження конкретного гена призводить до виникнення вовчака.

Мова йде про білку Ets1, який зустрічається як у мишей, так і у людей і призводить до порушення роботи імунітету, повідомляє Medical Xpress.

Вовчак — хронічне захворювання, при якому імунна система атакує власні здорові органи і тканини: шкіру, нирки, суглоби і кровоносні судини.

Особливу роль відіграють генетичні чинники: до теперішнього часу з цим захворюванням пов'язано понад 60 генів, але їх дослідження належить у майбутньому.

Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Ухилянтам готують суворі обмеження: зроблять все, щоб йшли до ТЦК Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Дана наукова робота зосередилися на гені Ets1, одному з чотирьох основних генів, пов'язаних з вовчаком у азіатів.

"У величезної кількості хворих вовчаком зустрічаються мутації в Ets1, але причина, по якій дефект гена пов'язаний з аутоімунної дисфункцією, залишалася в таємниці", — пояснює автор даного дослідження Сін-Хеог Ем (Sin-Hyeog IM).

Для цього команда дослідників видалила Ets1 з основних типів імунних клітин у гризунів.

Подальший аналіз показав, що Ets1 бере участь у контролі експансії нещодавно описаного класу імунних клітин, відомих як T-фолікулярні допоміжні клітини типу 2 (Tfh2).

Таким чином, коли Ets1 відсутен або мутує, то популяція клітин Tfh2 зростає, це призводить до утворення антитіл, що атакують здорові клітини організму. Дослідники спостерігали це явище як у мишей, так і у людей.

Примітно, що дослідницька група змогла пом'якшити деякі симптоми вовчака, заблокувавши ключовий компонент у виробництва аутоантитіл, відомий як IL4.

Слід ще раз зазначити, що на теперішній час не існує ліків від вовчака. Протизапальні препарати на основі стероїдів полегшують гострі симптоми, проте мають важкі побічні ефекти.

Дослідники сподіваються, що їх відкриття дозволить знайти нові методи лікування аутоімунного захворювання.

Нагадаємо, як захистити шкіру від холодів.

Як повідомляв портал "Знай.uа" бактерии, які живуть на нашій шкірі, стають все стійкіше до сучасних антибіотиків.

Також "Знай.uа" писав, що вчені виявили гормон, який викликає рак у жінок