Діти в США їдять фаст-фуд частіше, і, незважаючи на зобов'язання мереж ресторанів, що пропонують більш здорові варіанти з їжею для дітей, більшість дітей, як і раніше отримують нездорові напої та побічні продукти з їжею.

Нове опитування 800 батьків показує, що в 2016 році 91% повідомили про купівлю обіду або вечері для своєї дитини минулого тижня в одній з чотирьох найбільших мереж в країні: McDonald's, Burger King, Wendy's и Subway. Ця кількість зросла з 79 відсотків у 2010 році.

Дослідники з Центру Радд з продовольчої політики та ожиріння в Університеті Коннектикуту вважають, що одна з причин, по якій сім'ї відвідують ресторани швидкого харчування, найчастіше стверджують ресторани, що вони замінили солодкі безалкогольні напої і жирний картопля фрі в дитячому харчуванні більш здоровими варіантами, такими як фрукти і йогурт, 100-відсотковий сік, знежирене молоко і вода.

Однако коли сім'ї фактично знаходяться в ресторанах, діти все ще їдять менш здорові варіанти, а більш здорові пропозиції не мають великого значення, вважають дослідники.

"Фаст-фуд є основним джерелом калорій, цукру, жиру і натрію в дитячій дієті й має негативний вплив на їх здоров'я, тому компанії швидкого харчування піддаються сильному тиску з боку захисників громадського здоров'я, щоб поліпшити якість харчування своїх продуктів, особливо дитяче харчування ", - сказав провідний автор звіту Дженніфер Харріс, директор маркетингових ініціатив Центру UConn Rudd, повідомляє CBS News.

"Вони відповіли, пропонуючи більш здорові варіанти у дитячому харчуванні, а основні ресторани, які ми вивчали, пообіцяли видалити соду з страв з страв для дітей", - наголошується в повідомленні.

Використання добавок, які в сукупності уповільнюють метаболізм як дитини, так і дорослих – нормальна практика для мереж фастфуду, адже вони дозволяють зробити їжу більш насиченою за смаковими якостями і завдяки цьому вона довше зберігається.

Нагадаємо, дієтологи розповіли всю правду про пластівцях і вівсянці.

Як повідомляв "Знай. ua", під час застуди забудьте про цих ласощах.

"Знай. ua" писав, що McDonald’s зміниться до невпізнання.