Провідні вчені світу розробили новий антибіотик, який може зробити прорив в боротьбі зі смертельною хворобою.

Про це повідомляють ЗМІ.

Наразі вже відомо, що антибіотик рамізол є більш безпечним та ефективним під час лікування інфекції Clostridium difficile (C. difficile), яка відзначається, стійкістю до традиційних антибіотиків. Варто відзначити, що саме ця інфекція є найбільш поширеною, яка набувається під час відвідин лікарні.

Крім того вона викликає смертельну інфекцію в товстій кишці і найчастіше зустрічається у людей, яким необхідно приймати антибіотики протягом тривалого періоду часу.

Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари

Наразі вже відомо, що вчені з університету Фліндерс давали щурам дуже високу дозу антибіотику нового класу, протягом 14 днів досліду, для того щоб оцінити його безпечність.

Результати дослідження, опубліковані в журналі "Scientific Reports", показали, що коли щури, заражені бактеріями, отримували новий антибіотик, то значна частина з них пережила інфекцію.

"Наше дослідження показало, що рамізол є надзвичайно добре стерпним антибіотиком у щурів. Він має хороші мікробіологічні та антиоксидантні властивості. Рамізол також має високу хімічну стабільність, а низька вартість виробництва робить його прийнятним варіантом лікування", - сказав автор дослідження Ramiz Boulos.

Разом з тим варто відзначити, що група вчених з Університету штату Арізона і Дрексельского університету (США) з'ясували, що вода в туалетах, душових і раковинах може містити небезпечні для здоров'я бактерії, в результаті чого підвищується ризик розвитку інфекційних захворювань.

Дослідники розглядали різні фактори для оцінки ризику впливу такими патогенами, як легіонели, — зустрічаються в грунті і воді бактерії і викликають легіонельоз. Ця інфекція призводить до смертельного результату у 10-25% випадків.

Вчені використовували дані про кількість і розмір аерозольних частинок, які розпиляються при використанні різних типів душа, змішувачів і туалетів.

Виявилося, що ризик зараження бактерією був найвищим, якщо людина піддається впливу бризок, вдихаючи краплі разом з бактерією. Ймовірність захворювання збільшується, якщо користуватися відразу декількома джерелами води в будинку.

Нагадаємо, хворобу Альцгеймера лікуватимуть на клітинному рівні.

Як повідомляв "Знай.ua", лікарі назвали небезпеку головного зимового аксесуара.

Також "Знай.ua" писав, що медики запропонували знищувати бактерії ультрафіолетом.

Нова медична реформа – Секретні матеріали