Англійськими вченими був зроблений висновок, що людина, яка страждає на аутизм, має найбільш об'єктивну точку зору, ніж будь-хто інший.

Про це повідомляють ЗМІ.

Наразі вже відомо, що при прийнятті остаточного рішення люди з аутизмом не беруть до уваги емоційний бік ситуації, маючи при цьому зовсім іншу структуру мислення.

Крім того відзначається, що у ході експерименту було проведено безліч досліджень, які були спрямовані на вивчення роботи головного мозку хворих на аутизм. Як пізніше виявилось мислення людей з аутизмом відрізняється від структури мислення інших людей.

Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Якою буде погода у травні для українців: чи ховати парасольки та куфайки після квітневих дощів Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Вони можуть найбільш ефективно оцінювати складні життєві питання. При прийнятті екстрених рішень люди з аутизмом не приймають до уваги емоційний стан.

При цьому вчені розвіяли міф проте, що нібито аутисти не можуть зробити найпростіші математичні завдання. За словами дослідників випробування показали, що увага хворих більш сконцентрована.

Варто нагадати, що дослідники з Університету Бен-Гуріона проаналізували показники здоров'я пацієнтів з аутизмом у віці до 18 років і виявили, що ліки на основі марихуани полегшують різні симптоми: припадки, тики, депресію, тривогу і напади гніву, повідомляє Scientific Reports.

"В цілому, понад 80 % батьків повідомили про значне або помірне поліпшення стану своєї дитини", — стверджує провідний автор дослідження Ліхі Бар-Лева Шлейдер (Lihi Bar-Lev Schleider).

Нагадаємо, вчені запропонували діагностувати наявність розладів аутистичного спектру у дітей за допомогою тесту на слух.

Як повідомляв "Знай.ua", вчені протестували метод лікування аутизму і СДУГ за допомогою відеоігор. Дослідники з Дитячої лікарні Філадельфії оцінили інструмент цифрової медицини, розроблений в якості досліджуваного методу лікування дітей з розладами аутистичного спектру (РАС) та супутним синдромом дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ), повідомляє Journal of Autism and Developmental Disorders.

Також "Знай.ua" писав, що вагітні жінки, які живуть у містах c забрудненим повітрям, частіше народжують дітей з розладом аутичного спектру (РАС).

Повторне обрання Порошенка знищить інститут президентства - Сергій Гайдай