Сьогодні слідчі Генеральної прокуратури України разом з оперативниками Служби безпеки України викрили організоване злочинне угруповання, яке займалося рейдерством в Запорізькій області.

Про це редакції стало відомо з власних джерел.

служба

Вказане організоване злочинне угруповання намагалося рейдерським шляхом здійснити протизаконне захоплення державного підприємства, розташованого в Новомиколаївському районі Запорізької області.

До складу злочинного угруповання входили колишній керівник Держгеокадастру у Запорізькій області Чайка, голова Трудової сільської ради Новак Галина, секретар цієї ради Компанієць Тетяна, юрист Альона Шиш та окремі представники «Правого сектору».

Повідомляється, що вони намагалися рейдерським шляхом, використовуючи незаконне рішення суду, заволодіти майном державного підприємства та перешкоджали його законній господарській діяльності. Під час оперативних та слідчих дій було вилучено арсенал зброї та документи, які підтверджують рейдерські дії даного угруповання.

Щодо судді, який ухвалив незаконне рішення, відкрито кримінальне провадження.

До слова, співробітники Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю затримали керівника "Укравтодору" – його підозрюють у привласненні державних коштів посадовців Державного агентства автомобільних доріг.

За даними СБУ, на даний час перевіряється ймовірність того, що один із керівників сприяв підконтрольному приватному підприємству, у такий спосіб давши шанс отримати перемогу під час публічних закупівель. Мова йде про розробку первинної документації.

Укравтодор

Спецслужби припускають: чиновник два роки поспіль "допомагав" на торгах, тим самим завдавши збитків державі на суму понад тридцять мільйонів гривень.

"Встановлено, що посадовець перед призначенням на керівну посаду "Укравтодору" входив до топ-менеджменту цього приватного підприємства. Тривають слідчі дії у кримінальному провадженні розпочатому за ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України", - додали у відомстві.

До речі, верхівка підприємства вже не вперше потрапляє у поле зору правоохоронців, але й ЗМІ. Свого часу вдалося встановити: за кредитні кошти дирекція налагодила схему непрозорих підрядів ремонту доріг, яка дає можливість закуповувати послуги та матеріали за дорожчими цінами "у своїх".

Тобто, формально "Укравтодор" підпорядковується Міністерству інфраструктури, але в той же час міністерство не має доступу до контрактів і не може проконтролювати, яких субпідрядників залучено до будівництва тої чи іншої дороги.

Приміром, на автошляху М-06, частина якого навіть не введена в експлуатацію, виявили дефекти: тріщини та пошкоджену розмітку, яку поклали 4 роки тому. Спочатку розмітку нанесли пластиком, проте він зліз, тоді розмітку зірвали і нанесли звичайною фарбою.

Термін пройшов, фірма-підрядник нанесла розмітку фарбою за власні гроші, та насправді якщо притримуватися технологій оновлення, якісна розмітка служить не менше 5 років. Гроші на дорогу М-06 "Укравтодор" брав в Європейському Банку Реконструкції та Розвитку та в Європейському Інвестиційному Банку. Загальний обсяг коштів МФО, залучених з 2005 року для покращення стану траси, складає 1, 475 млрд євро.

Нагадаємо, відомий журналіст Олександр Дубинський розповів, як до "захищеної" інформаційної системи Міноборони можна було потрапити за допомогою стандартних логіну та паролю

Як повідомляв Znaj.ua, днями СБУ повідомила про затримання іще одного бойовика, наближеного до загиблого ватажка "ДНР" Олександра Захарченка.

Також Znaj.ua писав про те, що правоохоронці затримали двох колишніх співробітників миліції, підозрюваних у тортурах з застосуванням розігрітої праски. Чоловіки до цього перебували у розшуку 7 років.